zondag 30 september 2007

De kogel is door de kerk.....

Na 18 jaar werkzaam geweest te zijn in de medicijnenwereld is het zover, het stuur gaat om en dan zowel letterlijk als figuurlijk.
M'n bijnaam Dr. Dré word ingeruild voor Dré Wijngaard, want op een dag had ik het.....
..."IK WORD CHAUFFEUR"..
Na lang beraad ga ik toch invulling geven aan mijn jeugddromen en zal ik alles in het werk moeten stellen voor het halen van de benodigde papieren.
Dat alles dan ook nog in een moordend tempo, zodat ik begin december van dit jaar al mijn eerste kilometers kan gaan maken in een nieuwe carriere.

Wat ga je dan doen? nationaal of internationaal?
Ik zal natuurlijk het eerste half jaar veel ervaring op moeten doen in het binnenland, daarna kan ik de keuze maken of ik de "grote vaart" op wil.
De tijd zal het leren...het is toch een grote stap om van een geregeld leven om te schakelen naar een situatie waarbij ik 's ochtends niet weet waar ik 's avonds zal eindigen.
Er bestaat ook nog een mogelijkheid om beide stromingen te combineren, een week binnenland afgewisseld met een week buitenland.
Ik sta nu eerst aan de vooravond van veel scholing, verkeerstheorie, administratie, techniek en niet te vergeten rijbewijs C en CE.

3 opmerkingen:

Andrace zei

Schroom niet, laat gerust een reaktie achter....

Anoniem zei

Ik vind het echt stoer!
En knap dat je die omschakeling durft te maken. Maar ik weet zeker dat het je gaat lukken!
En ik ga zeeeker een keer met je mee...

Knuf Maja

Erik! zei

Ja, goed man.
Je zult er geen spijt van hebben, doordat jij nu dit gaat doen en we het er vaak over hadden, begint het leven bij mij ook weer te kriebelen. Bedankt he, LUL!!!!!!!
Nee, is maar gekheid. Ik ken die wereld al 10 jaar lang en zoals je weet door de omstandigheden......Ik zou er nooit uit zijn gestapt.
Wat mij betreft doe je de goede keuze, misschien is mijn visie niet geheel objectief maar je moet doen wat je altijd al had willen doen. IK had hetzelfde vroeger en heb de kans gekregen en gegrepen. Nu is het de beurt aan jou...... Giddy Up Goooo, Tinus Tussengas!!!!.

Erik