maandag 3 december 2007

Eerste dag..

Vandaag was de grote dag....om half vijf roept de wekker dat het tijd is om op te staan, best vroeg maar het gaat zonder moeite. Om iets voor half zes sta ik aan het hek bij van Reenen, daar ga ik opzoek naar mijn begeleider voor die dag, maar in plaats dat hij met mij meegaat, ben ik vandaag zijn bijrijder. Vandaag rijden we als het dynamische duo André en André en hij zal mij de eerste beginselen van het vak gaan bijbrengen. We vertrekken om zes uur met een auto vol richting het westen van het land, vandaag doen we een rondje om Amsterdam. We beginnen in Abcoude vanwaar we onze weg vervolgen naar Schiphol, als we daar twee adressen gedaan hebben gaan we naar Velzen en van daar pakken we twee adressen Amsterdam. Op het eerste adres gaan we al terugvracht halen, dat blijkt ook nog eens minder dan aanvankelijk werd aangegeven, een snel belletje met de planning stuurt ons naar het laatste adres voor die dag, we hebben nog "leeg goed" voor een bedrijf in A-dam oost en daar laden we meteen de auto helemaal vol voor de terugweg naar Barneveld. We zetten de auto voor het dok, en de expeditiemensen trekken in no-time de hele oplegger leeg. Een deel van de zending gaat weer terug in de trailer, dat word een deel van onze vracht voor morgen. Aftanken, papieren afhandelen, even wachten op een eventuele opdracht van de planning, maar deze dag krijgt een vroeg einde en ik zit al om kwart over vier bij Mamaloe op de bank...

Geen opmerkingen: