woensdag 5 december 2007

Maar nu alleen op pad...

Vandaag was het zover...de eerste vuurdoop.
De eerste twee dagen was ik bijrijder geweest, nu werd het tijd om alleen op pad te gaan, reuze spannend.
De avond vooraf heb ik alvast een klein rondje met de bewuste auto gereden om vandaag niet voor al te grote verassingen te komen te staan.
Vandaag begon de rit richting het westen en als eerste moest ik naar twee adressen in Rijssen en vervolgens naar Raalte, via diverse adressen in Deventer en Zutphen hebben we nog een supermarkt als klant in het centrum van Apeldoorn, deze gaf toch wel enkele problemen maar ook die heb ik opgelost. Ik heb inmiddels ondervonden wat het effect is van een tomtom in een vrachtauto, die houdt nu eenmaal geen rekening met gewicht en hoogte.
Bij terugkomst in Barneveld heb ik na een korte pauze nog vier adressen afgehaald en daarmee kwam er een einde aan de dag.
Morgen gaat de rit de andere kant op richting het westen....

Geen opmerkingen: